Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Iontach is een RPG waar je in de huid kruipt van een, door jouw bedacht, personage. Kies uit vele rassen en verken de wereld van Iontach.
 
WikiIndexHomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates
gratis forum

Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 72. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 12:07 am.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Seizoen
Lente Zwart tussen wit - Pagina 2 Iontachlenteklein
  • Huidig seizoen: Bloeiseizoen
Laatste onderwerpen
» Een nieuwe jacht
Zwart tussen wit - Pagina 2 Emptyvan Mirima za maa 30, 2013 11:51 pm

» Wat je vind mag je houden
Zwart tussen wit - Pagina 2 Emptyvan Mirima zo maa 03, 2013 7:42 pm

» Nieuw leven
Zwart tussen wit - Pagina 2 Emptyvan NPC za feb 23, 2013 2:21 pm

» Voor de storm begint
Zwart tussen wit - Pagina 2 Emptyvan Arnhar Arnith za feb 23, 2013 2:06 pm

» Het Offtopic
Zwart tussen wit - Pagina 2 Emptyvan Lysilla Starnallo ma feb 11, 2013 3:33 pm

» Het Warme Winterfestival
Zwart tussen wit - Pagina 2 Emptyvan Mirima za jan 05, 2013 4:55 pm

Statistieken
We hebben 37 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is hito

Alle gebruikers hebben in totaal 943 berichten geplaatst in 114 onderwerpen
Maanfase

 

 Zwart tussen wit

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Pema Nasc

Pema Nasc


Aantal berichten : 81
Waardering : 0
Lid sinds : 16-06-12

Forumprofiel
Ras: Kruisling
Groep:

Zwart tussen wit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwart tussen wit   Zwart tussen wit - Pagina 2 Emptyma okt 08, 2012 8:34 pm

'Dat weet ik nog zo net niet.. dat kind ziet haar moeder geeneens in eigen lichaam.' Straks werd ze maanelf en werd ze niet herkend door haar kind. Dat kon ze toch niet laten gebeuren!
Als ze Hama had dan kon ze maanelf zijn, dan was ze Silwyna.

'Hopelijk is het een dochter maanelf ja. Dat het de vorige keer mis ging dat hoeft niet te betekenen dat het nu ook mis gaat. Ik voel gewoon dat het een meisje is Torak.'
Moederinstinct werd het wel genoemd.

'Oh ja sorry Torak, momentje.' Ze opende haar kantoor en keek op de gang, die was leeg. Vervolgens liep ze naar het kantoor van Brenin, en bedankt de maang.. oja hij was open!
Pema liep terug naar Torak en leidde hem naar het weerwolven kantoor. 'Achter die andere deur zit een slaap vertrek. Doe de deur op slot. Ik kom je morgen wel halen.' Hopelijk zouden de donkere elfen niet opeens besluiten hier rond te snuffelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Torak

Torak


Aantal berichten : 18
Waardering : 0
Lid sinds : 06-10-12

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

Zwart tussen wit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwart tussen wit   Zwart tussen wit - Pagina 2 Emptydi okt 09, 2012 2:27 pm

De jonge maanelf was blij voor zijn vriendin. Ze was zeker van zichzelf en wist blijkbaar hoe ze de toekomst ging aanpakken. Oh, wat bewonderde Torak haar toch in alles wat ze deed. Haar moed en sterkte maakten Torak gelukkig en daar dachten de andere maanelfen waarschijnlijk ook zo over. Torak zag een echte leider in haar en hij wist zeker dat ze een goede maangodin zou zijn.

Voorzichtig liep Torak mee door de gangen. Toen ze bij het kantoor aankwamen zei Torak: "Hey, was dit niet de kamer waar je mij vond? Wie woont of woonde hier eigenlijk?" Alweer was Torak's nieuwsgierigheid groter dan zijn wil en begon hij vragen te stellen die hij misschien niet mocht stellen. Meteen na zijn vraag was hij doodstil en wachtte hij op Silwyna's reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pema Nasc

Pema Nasc


Aantal berichten : 81
Waardering : 0
Lid sinds : 16-06-12

Forumprofiel
Ras: Kruisling
Groep:

Zwart tussen wit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwart tussen wit   Zwart tussen wit - Pagina 2 Emptywo okt 10, 2012 6:46 pm

´Dat klopt,´ gauw sloot ze de deur achter zich. ´Hier woonde de directeur een weerwolf, Brenin.´ Ze bekeek het kantoor even, hij was iets groter dan het hare.
´De directeur is meegenomen door de donkere elfen, dus hij komt waarschijnlijk niet snel terug.´ Ofwel hij was hier veilig, niemand kwam hier behalve zij.

Pema liep van de deur weg en opende een andere. ´Hier kan je slapen, op het bed.´ Ze wees het bed maar even voor hem aan. ´Ik zal je morgen wekken met een ontbijt.´ Ze glimlachte weer is. ´Ik ga nu terug naar mijn kantoor, welterusten Torak.´ Ze liep weer naar de deur voor buiten en verdween op de gang. Voordat ze ging sloot ze zijn deur nog even.
Hopelijk zou hij niet gaan rondlopen hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zwart tussen wit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwart tussen wit   Zwart tussen wit - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zwart tussen wit
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Iontach :: Wereld :: Iontach-gebieden :: De Groene Landen :: Draeth :: Kurukal-
Ga naar: