Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Iontach is een RPG waar je in de huid kruipt van een, door jouw bedacht, personage. Kies uit vele rassen en verken de wereld van Iontach.
 
WikiIndexHomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates
gratis forum

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 72. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 12:07 am.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Seizoen
Lente De gift van de natuur Iontachlenteklein
  • Huidig seizoen: Bloeiseizoen
Laatste onderwerpen
» Een nieuwe jacht
De gift van de natuur Emptyvan Mirima za maa 30, 2013 11:51 pm

» Wat je vind mag je houden
De gift van de natuur Emptyvan Mirima zo maa 03, 2013 7:42 pm

» Nieuw leven
De gift van de natuur Emptyvan NPC za feb 23, 2013 2:21 pm

» Voor de storm begint
De gift van de natuur Emptyvan Arnhar Arnith za feb 23, 2013 2:06 pm

» Het Offtopic
De gift van de natuur Emptyvan Lysilla Starnallo ma feb 11, 2013 3:33 pm

» Het Warme Winterfestival
De gift van de natuur Emptyvan Mirima za jan 05, 2013 4:55 pm

Statistieken
We hebben 37 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is hito

Alle gebruikers hebben in totaal 943 berichten geplaatst in 114 onderwerpen
Maanfase

 

 De gift van de natuur

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hymnae Arihan

Hymnae Arihan


Aantal berichten : 108
Waardering : 2
Lid sinds : 22-02-12

Forumprofiel
Ras: Woudelf
Groep:

De gift van de natuur Empty
BerichtOnderwerp: De gift van de natuur   De gift van de natuur Emptyzo okt 28, 2012 1:37 pm

Langzaam opende Hymnae haar ogen, maar meteen sloot ze die weer. Het felle zonlicht viel door het raam naar binnen en verlichte de hele ruimte. Toen ze gewend was aan het zonlicht stond Hymnae op en keek naar Pema. Hymnae herinnerde zich alles van wat er zich gisteren had afgespeeld. Het hele gesprek waarin Pema verklaarde dat zij Silwyna was. Een beetje bedroefd liep Hymnae naar de twee kindjes toe. Het haardvuur was uit, maar het overgebleven hout smeulde nog zachtjes na.

"Goedemorgen, kleintjes", fluisterde Hymnae zachtjes. Ze verwachte niet dat de baby's nu al wakker zouden worden. Het was nog vroeg en ze hadden rust nodig. Voorzichtig aaide Hymnae de hoofdjes van de kinderen. Wat waren het toch schatjes. Zonder al teveel geluid te maken liep Hymnae naar haar persoonlijke keukentje. Het was klein en al wat er stond was een soort van aanrecht, een kist met proviand en een schap met vanalle ingrediënten. In een, twee, drie maakte Hymnae een papje klaar voor de twee kleintjes, die ze in een ketel boven het vuur zette. Daarna maakte Hymnae ook eten klaar voor Pema.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://iontach.actieforum.com
Pema Nasc

Pema Nasc


Aantal berichten : 81
Waardering : 0
Lid sinds : 16-06-12

Forumprofiel
Ras: Kruisling
Groep:

De gift van de natuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gift van de natuur   De gift van de natuur Emptyzo okt 28, 2012 2:11 pm

Droomloos had ze geslapen, zelfs haar geest was uitgeput. En als Hymnae nou geen geluid had gemaakt zou Pema nog lang hebben door geslapen.
Maar nu..

Langzaam opende ze haar ogen, vervolgens sprong ze op! Dit was niet haar kamer dit was.. Hymnae haar kantoor.. Flitsen van de vorige avond schoten voorbij. Voorzichtig liep ze naar de mandjes toe, op haar knieën ging ze ervoor zitten. Ze hadden de nacht overleefd, haar sterkte kinderen.

Voorzichtig pakte ze het meisje uit het mandje, ze had ze nog geen eens vast gehouden. Even lachte ze zoals alleen een trotse moeder kon lachen. Het meisje bleef slapen, wat was ze mooi.


Laatst aangepast door Pema Nasc op ma okt 29, 2012 10:03 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hymnae Arihan

Hymnae Arihan


Aantal berichten : 108
Waardering : 2
Lid sinds : 22-02-12

Forumprofiel
Ras: Woudelf
Groep:

De gift van de natuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gift van de natuur   De gift van de natuur Emptyzo okt 28, 2012 2:24 pm

"Ah, Pema, je bent wakker. Ik heb ontbijt voor je gemaakt. Eet goed, want je zult het nodig hebben." Glimlachend schepte Hymnae een kom pap in. Ze zette de kom op tafel en stak er een lepel bij. Toen schepte ze ook voor zichzelf op. Traag at Hymnae de pap op terwijl ze naar moeder en dochter zat te kijken. Wat was het toch een mooi zicht. Had Hymnae maar kinderen, dan kon zij haar liefde ook overdragen aan iemand en had ze tenminste een opvolger. Als Hymnae geen kinderen kreeg zou de Annwylstam helemaal uitgestorven zijn en dat wilde ze helemaal niet.

Toen Hymnae's pap op was liep ze naar het jongetje. "Zal ik ze eten geven? Of wil jij dat doen?" Ze keek naar Pema die haar dochtertje liefdevol in de armen hield. De woudelfin liep naar het jongetje en nam hem vast. Hoe meer ze in contact kwamen met hun naasten, hoe beter ze zich zouden ontwikkelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://iontach.actieforum.com
Pema Nasc

Pema Nasc


Aantal berichten : 81
Waardering : 0
Lid sinds : 16-06-12

Forumprofiel
Ras: Kruisling
Groep:

De gift van de natuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gift van de natuur   De gift van de natuur Emptyma okt 29, 2012 10:22 am

Pema reageerde niet op de vrouw. Ze was nog haar dochter aan het bekijken, zou ze het aan de maanelfen moeten vertellen? Of niet straks liepen ze daardoor gevaar, werd het bericht onderschept. Nee ze kon het nog niet vertellen. Het was niet veilig. Als Hama wist dat ze nageslacht had.. Nee Hama zou het niet te weten komen!

'Allebei een?' Vroeg ze de woudelf. Pema wilde nog graag even tijd doorbrengen met de kinderen maar de kinderen moesten wennen aan een woudelf. Hopelijk zouden ze daar niet te lang blijven ze moesten niet als woudelfen gaan leven.

Zachtjes voelde ze hoe haar dochtertje begon te bewegen. Het opende haar oogjes en keek de wereld in. Een glimlach kon Pema niet onderdrukken. Ook keek ze even naar haar zoon, hij was al even mooi.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hymnae Arihan

Hymnae Arihan


Aantal berichten : 108
Waardering : 2
Lid sinds : 22-02-12

Forumprofiel
Ras: Woudelf
Groep:

De gift van de natuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gift van de natuur   De gift van de natuur Emptyma okt 29, 2012 12:13 pm

De woudelfin keek naar Pema en antwoordde met een glimlach: "Het zijn jouw kinderen, Pema. Dat moet je zelf beslissen." Hymnae aaide het jongetje over zijn hoofd en stond toen recht. "Ik moet eigenlijk les geven, Pema, dus ik laat je alleen. Als er iets is kom je meteen naar mijn lokaal. Ik zit in 2b, Monsterlijke Natuurkunde. Ik ben straks terug." Hymnae had gisteren haar klas alleen gelaten, maar gelukkig waren de meeste studenten volwassen genoeg om in te zien dat ze, maar beter naar hun slaapkamers konden gaan.

Het was een nieuwe dag en Hymnae ging vol moed naar haar klaslokaal. Ze zou verder gaan met de vleesetende plant van gisteren, maar eigenlijk had Hymnae helemaal geen zin in die les. Ze haatte het vak net zoveel als de planten, maar de leerlingen moesten weten welke planten ze konden tegenkomen in de wereld. Gelukkig had Hymnae een leukere les in petto voor de eerstejaars.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://iontach.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





De gift van de natuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gift van de natuur   De gift van de natuur Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De gift van de natuur
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Iontach :: Drayocht :: Hoofdgebouw :: Kantoortjes :: Kantoor Hymnae-
Ga naar: