Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Iontach is een RPG waar je in de huid kruipt van een, door jouw bedacht, personage. Kies uit vele rassen en verken de wereld van Iontach.
 
WikiIndexHomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates
gratis forum

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 72. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 12:07 am.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Seizoen
Lente Arivu: maak kennis met de hoge elfen Iontachlenteklein
  • Huidig seizoen: Bloeiseizoen
Laatste onderwerpen
» Een nieuwe jacht
Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyvan Mirima za maa 30, 2013 11:51 pm

» Wat je vind mag je houden
Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyvan Mirima zo maa 03, 2013 7:42 pm

» Nieuw leven
Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyvan NPC za feb 23, 2013 2:21 pm

» Voor de storm begint
Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyvan Arnhar Arnith za feb 23, 2013 2:06 pm

» Het Offtopic
Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyvan Lysilla Starnallo ma feb 11, 2013 3:33 pm

» Het Warme Winterfestival
Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyvan Mirima za jan 05, 2013 4:55 pm

Statistieken
We hebben 37 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is hito

Alle gebruikers hebben in totaal 943 berichten geplaatst in 114 onderwerpen
Maanfase

 

 Arivu: maak kennis met de hoge elfen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Tuaidh
Admin
Admin
Tuaidh


Aantal berichten : 159
Waardering : 4
Lid sinds : 18-02-12

Forumprofiel
Ras: Halfgod(in)
Groep: Nacht

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyza mei 26, 2012 7:22 pm

Tuaidh keek rond in het kleine dorpje en wachtte tot iemand hem zou opmerken. Hij liep naar een man die paarden verkocht en trok de aandacht door te kuchen. "Geef me je beste paard", zei hij en hij wachtte tot er een paard voor hem stond.

Zodra het paard klaar stond kroop Tuaidh erop en stak hij zijn hand uit naar Saphire zodat zij achterop kon zitten. "We zijn zo in de hoofdstad." Hij glimlachte vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://arivu.myminicity.com/
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin
Silwyna


Aantal berichten : 173
Waardering : 4
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyza mei 26, 2012 8:18 pm

Bah, ze werd van alle kanten bekeken door het hele dorp. Wat graag zou ze nu door de bossen willen lopen. Samen met de natuur.
Maar het kon nu niet ze was hier met een missie.

Saphire pakte de hand dus niet aan. Waarom zou ze hulp accepteren van die man. Nee ze klom geheel zelf op het arme paard. Arme paard opdat het twee wezens moest dragen. Maar Saphire ging nu even voor dit paard. Ze wilde zo snel mogelijk weg uit deze starende mensen. 'Kunnen ze niet stoppen met starten.' Vroeg ze geïrriteerd aan de keizer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tuaidh
Admin
Admin
Tuaidh


Aantal berichten : 159
Waardering : 4
Lid sinds : 18-02-12

Forumprofiel
Ras: Halfgod(in)
Groep: Nacht

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptywo mei 30, 2012 5:35 pm

"Kun jij een hond verhinderen dat die achter een kat aanloopt?" Tuaidh keek naar de lange kronkelwegen die nog hoger de bergen in gingen. "Als we in De Witte Stad aankomen mag je niets zeggen tegen mijn hoge elfenvrouw. Hama veracht alle niet-hoge elfen, maar tegen mijn kinderen en de andere vrouwen mag je wel praten." Tuaidh keek naar Saphire ter bevestiging en knikte toen vriendelijk.

Het duurde niet lang of de gigantische witte muren van Arivu in zicht kwamen. Tuaidh reed niet naar de hoofdweg, maar sloeg een klein pad af en reed richting een kleiner poortje. "Dan vallen we wat minder op", zei de man. Hij stapte van het paard nadat Saphire dat had gedaan en voerde het paard naar een stal dicht bij het poortje. Tuaidh kwam al snel terug en gebaarde dat Saphire hem moest volgen.

Met grote passen liep Tuaidh door de smalle straatjes met arme elfen. Het waren geen hoge elfen, maar slaven vanuit de hele wereld. De meeste waren mensen, het zwakkere ras volgens de hoge elfen. Tuaidh duwde hen van hem af wanneer ze hem wilden aanraken en stapte snel voort. Zonder enig woord te zeggen opende hij een ijzeren poort die in een tweede muur zat. Deze muur omringde de binnenring van de stad, waar alle hoge elfen woonden. De villa's waren groot, maar niet zo groot als het gigantische paleis dat opdoemde tussen de straten. Het gebouw was bijna even groot als het meer van de Tawelu-elfen en had een gouden koepel. Voor het paleis was een grote binnenplaats waar prachtige witte bergeenhoorngeiten stonden. Enkel eentje viel uit de toon. Het was misschien wel het enige zwarte dier in heel Arivu. Een zwarte bergeenhoorngeit stond in een donkere stal op een tralie te knagen. Het arme dier keek zielig naar het hof van Tuaidh en wachtte tot een van hen hem vrijliet.

Tuaidh schonk geen aandacht aan de dieren. Hij liep over de binnenplaats en keek niet of hij iemand herkende. De jongeman ging door de grote poort en liep naar de gigantische trap voor hem. Met een hoge snelheid liep hij de trappen op. Bij de eerste verdieping hield hij halt en liep hij door een zilveren deur die uitkwam op de troonzaal. In de zaal stond een groepje hoge elfen met elkaar te babbelen. Het middelpunt van de aandacht was een gezette vrouw met wit opgestoken haar. boven haar linkermondhoek stond een getekend moedervlekje. Haar gezicht zat vol met make-up waardoor je het mooie gezicht achter de schmink niet kon zien. Twee landelf-slaven waaiden koelte toe met twee veren van witte reuzevogels. Ze had een lange witte jurk aan die over de grond sleepte alsof ze vijftien maten te groot was. Maar door het korset leek de jurk aan de bovenkant dan weer veel te strak. "Goeiemorgend, Hama", verstoorde Tuaidh het gesprek. Hij boog heel diep en zei toen: "Dit is Shafhyre, een prachtige elfin die ik heb gevonden tijdens mijn reis naar de meermensen." Tuaidh sprak Saphire's naam zo anders mogelijk uit, zodat het shique leek. Glimlachend keek Tuaidh het groepje ijdeltuiten aan en richtte zich toen tot Saphire: "Ik zal je meesturen met mijn oudste dochter. Zij zal je je kleding geven en zeggen hoe je je moet gedragen." Nadat hij dit zei fluisterde hij iets in het oor van een knecht die meteen wegliep om Tuaidh's dochter te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://arivu.myminicity.com/
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin
Silwyna


Aantal berichten : 173
Waardering : 4
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptywo mei 30, 2012 7:15 pm

´Heel simpel, haal kat of hond weg en het is opgelost.´ Oke dat was niet zo maar Saphire vond dat Tuaidh die vraag niet had hoeven stellen.
Niet tegen zijn vrouw praten. 'Heb jij zo'n vrouw? Dat je nog leeft...' Hij had meerdere vrouwen en een daar van verachte alle andere elfen. Nou nou. Dat die vrouwen nog leefde..
'Goed ik zal tegen haar zwijgen.' Voorlopig dan. Ze zou haar mond opentrekken als ze daar zin in had.
'
'Doe jij niks tegen de armoede?' Arme wezens. De hoge elfen zaten heerlijk in dat grote paleis zonder zorgen, terwijl deze elfen en mensen maar moesten bidden tot hun god dat ze de dag zouden overleven.
Arme wezens.

Een tweede poort werd geopend en de wereld veranderde. Hier binnen was het duur, schoon en och ja toch wel mooi. Heel anders dan buiten deze muren.
Hoge elfen, nare wezens. Zelf wonen in een luxe als dit. Oeh wat haatte ze dit ras!

In tegenstelling tot de keizer, schonk Saphire wel aandacht aan de dieren. Terwijl ze er langsliep aaide ze enkelen van hun. Zou een van deze dieren straks het avondmaal worden? Of waren ze voor andere doeleinden geschikt? Langer nadenken kon ze niet want Tuaidh was al in het paleis verdwenen. Gauw volgde Saphire hem weer op de voet.

Een grijns, dat was te zien bij Saphire. Een brede grijns die ze niet kom verbergen, hoe erg ze haar best ook deed.
Maar oh deze vrouw was nep. Ze zat onder de slechte producten. Ze zag er goed uit maar niet op de juiste manier.
'Mag ik echt niks zeggen? Iets over haar uiterlijk.' Als ze in telepathie in lachen kon uitbarsten was dat nu gebeurt.
Buigen deed Saphire natuurlijk niet. Niemand was haar de baas en zeker deze vrouw niet. Kom op zeg, ze zou nog eerder voor Tuaidh knielen dan voor deze neppe vrouw.

Gevonden.. ach ergens was het wel waar. De keizer had haar gevonden, al had ze gehoopt dat dat nooit gebeurt was. Ze zat nu tot nog een bepaalde tijd vast aan Tuaidh. Te lang..
'Hoezo mij leren gedragen, ik gedraag me prima als het gunstig voor mij is. Daar heb ik je dochter niet voor nodig hoor.' Natuurlijk zou de keizer dit negeren en moest ze nog luisteren naar zijn nageslacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
NPC

avatar


Aantal berichten : 63
Waardering : 0
Lid sinds : 25-02-12

Forumprofiel
Ras:
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptywo mei 30, 2012 7:31 pm

Thalia ( de landelfendochter van Tuaidh):

Een meisje in een gele jurk en met een bruin gewaad daarover kwam binnengewandeld. Ze had lang goudblond haar en een lief gezichtje. Haar blauwe ogen vatte bijna vlam toen ze de arrogante keizerin zag bluffen over hoe mooi haar dochter wel niet was. Het meisje liep richting Tuaidh en vroeg wie Shafhyre was. Deze antwoordde daarop en het meisje zei met een vriendelijke stem: "Mijn naam is Thalia, dochter van Thana en Tuaidh." Ze maakte een eerbiedvolle buiging en glimlachte hier vrolijk bij.
"Kom maar mee", fluisterde ze om het groepje niet te storen.

Toen ze de gang bereikten vroeg het meisje: "U bent geen hoge elf, of vergis ik me?" Thalia keek vragend naar de dame en wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin
Silwyna


Aantal berichten : 173
Waardering : 4
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptywo mei 30, 2012 7:49 pm

Saphire zag de haat in de ogen van het jonge meisje. Dat was meteen al een pluspunt. Iemand die het zelfde dacht over deze vrouw.
Het meisje bleek Thalia te heten. Ze knikte ter begroeting. Ze keek Tuaidh nog even aan en volgde toen zijn dochter. Geen idee wat die dochter allemaal van plan was... Maar op het eerste gezicht leek ze ongevaarlijk.

'Ik ben inderdaad geen hoge elf.' Ach sprak ze in het meisje haar hoofd? Ze was vergeten dat ze dat al een tijd deed.. 'Jij bent een kruiseling Hoge elf, Landelf?' Tuaidh was hoge elf en het meisje had wat weg van landelven. 'Mag ik vragen.. hoeveel zusjes en broertjes heb jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
NPC

avatar


Aantal berichten : 63
Waardering : 0
Lid sinds : 25-02-12

Forumprofiel
Ras:
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptywo mei 30, 2012 8:13 pm

Thalia knikte en antwoordde: "Îk ben inderdaad half-hoge elf, maar ik ben liever landelf." Ze lachte omdat de dame niet liet blijken dat ze van hoge elfen hield. Het meisje zette een stapje in de richting van de ruimte waar ze moesten zijn en zei: "Ik heb vier landelfenbroers en twee landelfenzusjes, drie nachtelfenbroers en een nachtelfenzus en een hoge elfen-zus en -broer." Ze ademde diep in en lachte luidop. "Mijn vader houdt blijkbaar van kinderen." Het meisje voerde het tempo wat op en toen ze bij een kleine houten deur waren gekomen, opende Thalia de deur en liet een prachtige kamer zien. Het was gezellig ingericht met warme kleuren. "Dit is mijn slaapkamer. Tuaidh gaf me de opdracht u te kleden als een hoge elf. Als u hier even wacht dan haal ik voor u wat kledij." Het meisje maakte een kleine buiging en liep snel de kamer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin
Silwyna


Aantal berichten : 173
Waardering : 4
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptydo mei 31, 2012 5:08 am

Kruiselingen, hoe kon de keizer daar mee leven? Ze waren twee rassen maar vele volbloed rassen keken op hun neer. Ze waren maar voor de helft compleet. Arme dochters en zonen van de keizer.
'Jouw hoge elf broer en zus, die zijn ook van de keizerin? Worden zij voor getrokken?' Met zo'n moeder verwachtte Saphire het eigenlijk wel. Zouden haar kinderen ook onder de poeder zitten? Ze grijnsde kort om haar gedachten.

De maanelf betrad de kamer. Warme kleuren.. ze had het er niet zo op.
Kleden... Saphire wilde nog protesteren maar de dochter van de keizer was al weer verdwenen. Dacht Tuaidh nou echt dat hij een hoge elf van haar kon maken? Kwaad schopte ze tegen het bed aan. Hij had het recht niet!
Rustig, rustig, hij krijgt zijn verdiende loon. Later.

Goed dan, Saphire zou zich gedragen als een hoge elf. Tuaidh kreeg zijn zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
NPC

avatar


Aantal berichten : 63
Waardering : 0
Lid sinds : 25-02-12

Forumprofiel
Ras:
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptydo mei 31, 2012 2:40 pm

Na een kwartiertje kwam Thalia terug van de wasserij met een jurk. Ze klopte even op haar eigen kamerdeur en ging toen naar binnen. "Ik heb uw jurk, mevrouw", zei ze heel formeel. Heel voorzichtig haalde ze de peperdure jurk van de hanger af en legde hem op het bed. De jurk was sneeuwwit en ingelegd met kleine diamanten. Het kleed had een lange sleep en franjes aan de mouwen.
Thalia bekeek de jurk even en hield hem toen voor Saphire. "Hij zal u prachtig staan", loog ze deels. Ze hield niet van dure spulletjes. Haar schapenwollen mantel vond ze meer dan genoeg. Met een klein glimlachje vroeg ze: "Wilt u hem passen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin
Silwyna


Aantal berichten : 173
Waardering : 4
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptydo mei 31, 2012 3:02 pm

Ugh... Dit moest ze aan? Wit! Diamandjes!! Sleep... K-kantjes.....!!!!
'Wit, kind zie ik eruit om wit te dragen? Of Diamandjes?' Nah wat een afschuwelijke jurk.
'Ik vind hem lelijk.'
Ze nam de jurk aan en ging achter de schermen staan. Ze hing de jurk aan de haak, deed haar boog en pijlen koker af en deed haar laarzen uit met drie zilveren pijlen. Vervolgens maakte ze haar jurk uit en deed de lelijke aan. Hoewel aan.. dat koste nog wel wat moeite. Nadat het uiteindelijk gelukt was gingen haar laarzen weer aan. Haar jurk hing nu aan de haak met daarnaast haar pijlen en boog. Ze stapte weg van het kamerscherm en bekeek zich zelf. Afgrijselijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
NPC

avatar


Aantal berichten : 63
Waardering : 0
Lid sinds : 25-02-12

Forumprofiel
Ras:
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptydo mei 31, 2012 3:16 pm

Thalia keek naar beneden en speelde wat met haar vingers terwijl de dame haar jurk aantrok. Toen de vrouw achter het scherm vandaan kwam bekeek ze haar eens van top tot teen. Ze had haar laarzen nog aan wat niet zo netjes stond, maar omdat de jurk lang was zag je dat toch niet. "Nu alleen nog je haar", zei ze en ze gebaarde dat ze moest meekomen.
Twee verdiepingen hoger klopte Thalia op een deur en er werd opengedaan. Een man met lang wit haar dat naar achteren gekamd was. "Dit is meneer Vyato, de koninklijke kapper." Thalia maakte een buiging en liep toen achter de man aan die Saphire eerst had begroet. Hij was een vriendelijk man, maar een strenge man. "Ik zal u een kapsel geven dat men zich voor eeuwig zal blijven herinneren." Een glimlachje volgde en meneer Vyato zette Saphire in een stoel. Hij draaide de stoel om en waste het haar eerst even. Daarna kamde hij het, knipte even de gespleten punten bij en gaf vorm aan het nieuwe kapsel van Saphire.*

*Ik weet dat je gm standaard hebt, maar je bent een soort gevangene dus kan je er moeilijk tegenin gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin
Silwyna


Aantal berichten : 173
Waardering : 4
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptydo mei 31, 2012 7:45 pm

Ah nee dat ook nog... Haar haar was prima zo. Lang, zwart, niks mis mee. Maar toch liep ze met de jonge vrouw mee. Ze had geen keus.

Ze knikte de kapper toe. Beleefd blijven het moest.. waar neer zou haar dag komen? Ze wilde dit niet ondergaan. Ze zuchtte even om haar gedachten.
'Eeuwig? Werkelijk meneer Vyato? En om welke reden?' Ja ja kletskoek. Het kapsel wat de man in gedachten had kon haar niks schelen. Waar neer ze zou slapen zou ze alles los maken. Ze haatte kapsels.
Ze liet haar haar wassen, probeerde niet de schaar af te pakken en liet de kapper zijn gang gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tuaidh
Admin
Admin
Tuaidh


Aantal berichten : 159
Waardering : 4
Lid sinds : 18-02-12

Forumprofiel
Ras: Halfgod(in)
Groep: Nacht

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyvr jun 01, 2012 3:37 pm

Tuaidh had in die tussentijd wat met zijn vrouw gebabbeld en wat vragen gesteld aan zijn raadsheer. Na een tijdje verwachtte hij dat Saphire klaar was dus liet hij ze bij hem roepen. Twee lakeien trokken de grote zilveren deur open en Tuaidh wachtte op zijn verloofde. Tuaidh wou het eigenlijk niet toegeven, maar hij was echt verliefd geworden op Saphire. Eerst was ze zijn gevangene geweest, maar haar brutaliteit sprak hem aan. Een glimlach verscheen op Tuaidh's gezicht en hij bekeek zijn maanelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://arivu.myminicity.com/
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin
Silwyna


Aantal berichten : 173
Waardering : 4
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyvr jun 01, 2012 6:07 pm

Frutsels in haar haar, om haar armen om haar nek, het waren er werkelijk teveel! Sommige waren ook erg zwaar, ze was het totaal niet gewend. De weg terug naar de hel verliep dan ook lastig. Op haar laarzen na zat alles anders. Ze moest haar bewegingen aanpassen wat ze niet al te prettig vond. Ze miste haar oude kleding nu al.

Twee zilveren duren gingen open. Het duurde even maar toen stapte Saphire de ruimte in. Starende ogen, heel veel. Arg hadden ze niks beters te doen.
Met een chagerinig gezicht stopte ze voor Tuaidh.
´Heb je nou je zin.´
Terug naar boven Ga naar beneden
Tuaidh
Admin
Admin
Tuaidh


Aantal berichten : 159
Waardering : 4
Lid sinds : 18-02-12

Forumprofiel
Ras: Halfgod(in)
Groep: Nacht

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyvr jun 01, 2012 6:23 pm

Tuaidh straalde van geluk. Ze zag er prachtig uit. De keizer boog voor de maanelf en gaf een kus op de hand, zoals alle prinsen dat deden bij hun prinsessen. 'Ik weet dat je dit niet leuk vind, Saphire, maar mijn volk vinden maanelfen vuil en smerig. Ze noemen jullie ook wel eens demonen, vanwege jullie... gebreken. Als je je kleed en gedraagt als een hoge elf apprecieert het volk je. Ik zal je meenemen naar de wouden. Die zijn prachtig en vol magische wezens', stuurde Tuaidh door via telepathie.
De keizer nam de hand van Saphire voorzichtig vast en nam haar mee naar buiten. Na de lange reis kon ze wel een wandelingetje in het bos gebruiken, dacht Tuaidh. Hijzelf genoot altijd van het uitzicht dat de bergen je boden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://arivu.myminicity.com/
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin
Silwyna


Aantal berichten : 173
Waardering : 4
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyvr jun 01, 2012 7:37 pm

´Vind ik ook van hun, dus waar zit het probleem. Bedoel je niet de vloek die kwam toen de Godin werd vermoord.´ Ze verdacht de keizer er nog altijd van. ´Ik zal me kleden en gedragen als hoge elf, maar dat doe ik niet ter acceptatie. Ik heb zo mijn eigen redenen.´ En die werden niet verteld.

Alsof er geen ruzie was tussen Saphire en Tuaidh, liep Saphire braaf met de keizer mee.
Ze moest toegeven, de wouden waren prachtig en de enkele dieren die ze zag waren ook niet verkeerd. ´Je hebt gelijk de wouden zijn mooi.´
Terug naar boven Ga naar beneden
Tuaidh
Admin
Admin
Tuaidh


Aantal berichten : 159
Waardering : 4
Lid sinds : 18-02-12

Forumprofiel
Ras: Halfgod(in)
Groep: Nacht

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyvr jun 01, 2012 7:54 pm

Tuaidh wandelde samen met zijn geliefde door de bossen. Beter kon niet. Het was middag, maar in de bergen werd het sneller donker dan anders. Dat had de zonnegod zo bepaalt. Terwijl hij over de paadjes wandelde schopte hij een steentje wat verder om er nadien opnieuw tegen te schoppen. "Hoe leven jullie, maanelfen, op de Zuidpool?" vroeg hij uit nieuwsgierigheid.

Na een tijdje zocht Tuaidh een plekje op het gras uit dicht bij de rand van het gebergte. Daar had je een prachtig uitzicht over de uitgestrekte valleien. In de verte was een stad zichtbaar. Niet erg duidelijk, maar het was zichtbaar. Tuaidh herkende het als Domhan. Daar was hij met zijn vader naartoe gevlucht toen Tirgh de vallei van Aon verwoestte. Het dorp was gezellig en de mensen waren aardig. Misschien kon hij ooit eens met Saphire naar de stad gaan. Dan kon hij gelijk wat cadeau's kopen om haar tevreden te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://arivu.myminicity.com/
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin
Silwyna


Aantal berichten : 173
Waardering : 4
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyza jun 02, 2012 11:22 am

Saphire wandelde samen met haar kwal door de bossen. Slechter kon het niet.
Haar hand lag nog steeds in de hand van de keizer, elke spier in de hand wilde zich lostrekken maar Saphire verbood het hun. Ze zou zich moeten gedragen als hoge elf. Het was juist een eer als de keizer je hand had gepakt. Dat hij jouw koos tot zijn vrouw.
Tenminste zo zou een hoge elf toch denken?

'Wij leven niet wij overleven. Mensen die je op verschillende tijden aanvallen. Eten is schaars te vinden op de zuidpool. Maar het went wel.' Ze zat nu nog liever daar dan hier bij hem.

Zitten zonder je jurk vies te maken? Nee Saphire ging gewoon zitten. Hadden ze haar maar geen witte jurk moeten geven.
'Welke stad ligt daar?' Het uitzicht was prachtig, alleen die stad verpeste het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tuaidh
Admin
Admin
Tuaidh


Aantal berichten : 159
Waardering : 4
Lid sinds : 18-02-12

Forumprofiel
Ras: Halfgod(in)
Groep: Nacht

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyza jun 02, 2012 12:08 pm

"Is er soms iets?" vroeg Tuaidh toen hij het gezicht van Saphire zag. Hij keek een beetje bezorgd, maar liet Saphire's hand wel los. "Over vier dagen is de bruiloft. Mijn naaisters zijn druk bezig met kledij en mijn feestorganisators bereiden een feest voor. Het zal plaatsvinden op het plateau van het paleis. Als je wilt kan ik de maanelfen naar hier laten komen."
Tuaidh keek naar de grond en streek met zijn vingers door het gras. "Mijn zonen en dochters zijn er sowieso, maar volgens mij wilt Hama niet komen."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://arivu.myminicity.com/
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin
Silwyna


Aantal berichten : 173
Waardering : 4
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyza jun 02, 2012 2:02 pm

'Er is van alles Tuaidh, maar daar hoef jeje tere hoofdje niet over te breken.' Hij was haar grootste probleem.
Was die bruiloft echt al over vier dagen. Nog vier dagen was ze vrij. Nog vier dagen totdat ze vast zat aan de kwal.
Eh.. wat zij hij nou. Ze keek de keizer even aan en zag dat hij het meende. 'Je wilt de maanelfen hier niet hebben. Ze verwoesten je paleis en doden je dierbaren. En ik wil ze ook niet hier hebben.' Ze had haar redenen.
'En waarom wil je vrouw niet komen. Jij kan het haar ook nog verplichten jij bent de keizer.' Een watjes keizer maar toch, wij was er wel een.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tuaidh
Admin
Admin
Tuaidh


Aantal berichten : 159
Waardering : 4
Lid sinds : 18-02-12

Forumprofiel
Ras: Halfgod(in)
Groep: Nacht

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyza jun 02, 2012 2:20 pm

"Ok dan geen maanelfen", zei Tuaidh voorzichtig. "Zou jij het leuk vinden om op een bruiloft te zijn van je man die met een andere vrouw trouwt." Het was niet echt een vraag dus verwachtte hij ook geen antwoord. Tuaidh kreeg het gevoel dat er niets meer te zeggen viel dus stond hij recht en zei: "We gaan terug naar het paleis. Ik zal je logeerkamer klaar maken." Tuaidh liep naar het pad en ging terug naar het paleis.

Eens ze aangekomen waren kwam er een Laoch naar hem toe rennen die iets in zijn oor fluisterde. Tuaidh schrok even en zei toen iets terug. De Laoch knikte en liep weg. De keizer begeleidde zijn verloofde naar de kamer en zei: "Een goede nachtrust", en hij kuste haar voor de eerste keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://arivu.myminicity.com/
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin
Silwyna


Aantal berichten : 173
Waardering : 4
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyza jun 02, 2012 2:37 pm

'Geen maanelfen.' Niet hier. Ze zuchte eens diep. Hoe moest ze hier nou mee leven. Met die man met zijn andere vrouwen. En dan met de toekomstige kinderen. Ze moest er niet aan denken!
Zwijgzaam volgde ze haar kwam naar het paleis.

He, ze kon niet horen wat die Laoch zei, evenmin wat de keizer zei. Vervolgens werd ze ook nog snel naar haar kamer gebracht en werd ze..
Een paar seconden hoopte ze dat ze een nachtmerrie had. Maar het bleek de werkelijkheid te zijn. Hij...
Een grote "Pats!" klonk. Saphire had hard met een vlakke hand op Tuaidh zijn wang geslagen. Vervolgens sprak ze een paar lelijke maanelfen woorden naar hem uit. Wat een smeerlap! Zomaar haar kussen! Een maanelf kussen!
Kwaad zetten ze een stap naar voren. Haar woede dreef haar tot waanzin. Maar haar geest overwon. De keizer afranselen had nu geen zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tuaidh
Admin
Admin
Tuaidh


Aantal berichten : 159
Waardering : 4
Lid sinds : 18-02-12

Forumprofiel
Ras: Halfgod(in)
Groep: Nacht

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyza jun 02, 2012 2:51 pm

Tuaidh was snel op zijn tenen getrapt en als een minderwaardig persoon een keizer slaat dan was dat teveel. Tuaidh wreef eerst over zijn wang, maar toen de vrouw zich omdraaide om naar de kamer te gaan, elektrocuteerde hij haar. Hij hield zijn hand naar Saphire gericht en blauwe flitsen volgden. Hij deed het net zolang totdat het meisje haar lesje had geleerd.
De man liep naar zijn kamer op de zesde verdieping en opende de gouden deur. De kamer was heel groot en bevatte vele rare instrumenten. Op zijn bureau lagen stapels notities en boeken. Gelukkig was er ook nog een prachtig hemelbed met zijden gordijnen. Tuaidh trok zijn nachtgewaad aan en ging met een kwade blik in zijn bed liggen. Hij drukte op een knopje naast zijn bed en de gouden koepel boven zijn slaapkamer schoof open. Hij zag de sterrenhemel boven zich en hij vroeg zich af of zijn moeder daar ergens was. Tuaidh haatte zijn leven. Als hij kon zou hij naar Tirgh gaan om te vragen of die hem wilde vermoorden, maar hij moest voor zijn volk zorgen. De wereld stond op het punt om oorlog te voeren en Tuaidh moest er snel iets aan doen. Waar hij het bangst voor was, was de clan van Arnhar Arnith, een crimineel die in heel het Arivu-gebergte werd gezocht. Hij had Arivu gesmeekt om de crimineel te doden, maar Arivu had nooit geantwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://arivu.myminicity.com/
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin
Silwyna


Aantal berichten : 173
Waardering : 4
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyza jun 02, 2012 3:08 pm

De schoken, ze dwongen haar op de grond, ze deden haar pijn. Met wilskracht probeerde Saphire nog op knieën en handen te blijven. Ze zou de keizer zijn pret niet geven.
Een tijd hield ze het vol, maar door die tijd was haar lichaam verzwakt. Ze zakte ineen. Ze had verloren van de elektriciteit. Ze had verloren van Tuaidh. De slappeling die haar in de rug aanviel.
Toen de schok aanval verdwenen was schokte de maanelf nog wat na. Dit zou ze niet in dank afnemen!

Toen de grootste na schoken waren verdwenen stond ze op. Ze opende haar deur en sloot die. Woest haalde de frutsels van haar lichaam en haar. Ze maakte haar haar los en schudde het los. Ze trok de jurk uit en haalde een nachtjapon uit de kast.
Veel beter!
Ze liep naar het raam en bekeek de maan. 'Alsjeblieft laat de dag snel komen.' Sprak ze in haar eigen taal.
Verdrietig stapte ze in haar bed en sliep ze onrustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gonta
Funaccount
Gonta


Aantal berichten : 4
Waardering : 0
Lid sinds : 02-06-12

Forumprofiel
Ras:
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Emptyza jun 02, 2012 3:39 pm

Een schim verscheen voor het openstaande raam. Een prachtige vrouw in een wit nachtkleed kwam de kamer binnen zweven. Ze keek met een trieste blik naar het meisje dat in bed lag. Gonta stapte naar haar dochter toe en legde haar hand op haar wang. "Silwyna, mijn kind, wees niet bang. Je komt hier weg, dat beloof ik je. Ik zal je precies zeggen wat je moet doen", fluisterde Gonta. Ze maakte haar dochter wakker en zette haar op een stoel in de kamer.
"Luister, je bruiloft is over een paar dagen. Je moet op zoek gaan naar Arnhar. Hij kan je helpen om te ontsnappen uit Arivu. Maar wat je ook doet, je moet voorkomen dat je trouwt met de keizer." Gonta omhelsde haar prachtige dochter en glimlachte lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Arivu: maak kennis met de hoge elfen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Iontach :: Wereld :: Iontach-gebieden :: De Luchtige Landen :: Het Arivu-gebergte/ Het Godenrijk :: De Arnith-
Ga naar: