Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.

Iontach is een RPG waar je in de huid kruipt van een, door jouw bedacht, personage. Kies uit vele rassen en verken de wereld van Iontach.

WikiIndexHomeFAQZoekenGebruikerslijstRegistrerenInloggen
Affiliates
gratis forum

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 11. Dit aantal is bereikt op di okt 16, 2012 5:46 pm.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Seizoen
Lente
  • Huidig seizoen: Bloeiseizoen
Laatste onderwerpen
» Een nieuwe jacht
van Mirima za maa 30, 2013 11:51 pm

» Wat je vind mag je houden
van Mirima zo maa 03, 2013 7:42 pm

» Nieuw leven
van NPC za feb 23, 2013 2:21 pm

» Voor de storm begint
van Arnhar Arnith za feb 23, 2013 2:06 pm

» Het Offtopic
van Lysilla Starnallo ma feb 11, 2013 3:33 pm

» Het Warme Winterfestival
van Mirima za jan 05, 2013 4:55 pm

Statistieken
We hebben 37 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is hito

Alle gebruikers hebben in totaal 943 berichten geplaatst in 114 onderwerpen
Maanfase

Deel | 

Berenvellen en blote voeten, met wit.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin

Aantal berichten : 173
Waardering : 4

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

BerichtOnderwerp: Berenvellen en blote voeten, met wit.   za jun 02, 2012 7:24 pm

De volgende dag was Saphire al vroeg opgestaan. Haar moeder had haar vannacht bezocht en had haar hulp geboden. Die hulp heette Arnhar.
Ze had met volle tegenzin haar hoge elf kledij aangedaan en was aan het ontbijt verschenen. Tuaidh moest geen argwaan krijgen. Ze vroeg dan ook eerlijk of ze de stad mocht verkennen. Gelukkig mocht dat van de keizer.

Na het ontbijt had ze haar dolk weten te bemachtigen, je wist niet wat je tegen kwam op straat, en was vertrokken.
Er waren genoeg mannen met wit haar en wit hemd maar niet de gene die ze zocht. Zoekend liep ze de hele stad door en toen vond ze hem. Wit haar, wit hemd, dierenvellen en blote voeten. Met een snelle pas kwam ze bij hem. Rustig legde ze haar hand op zijn schouder. En sprak de woorden in zijn hoofd. [i]'Arnhar, ik heb je nodig.'
Terug naar boven Go down
Arnhar Arnith
Admin
Admin

Aantal berichten : 70
Waardering : 0

Forumprofiel
Ras: Halfgod(in)
Groep: Nacht

BerichtOnderwerp: Re: Berenvellen en blote voeten, met wit.   za jun 02, 2012 10:08 pm

"Verdorie!" riep een man met een forse baard. Hij schoof een stapeltje geld naar een andere man toe. Deze man droeg de naam Arnhar en was een befaamd kaartspeler. Arnhar lachte hartelijk en deed het geld in een buideltje. Opeens werd hij aangetikt op zijn schouder en hij schrok op: "Haye meid, wie bent gij?" Arn stond recht en keek het mooie meisje aan.
"Mijn naam is Arnhar Arnith, maar blijkbaar wist je dat al. Wie vertelde je dat?" vroeg hij nieuwsgierig. Hij glimlachte en vroeg: "Waarom ben je in deze gevaarlijke buurt, meid?" Arn nam het meisje bij haar arm vast en voerde haar mee naar een rustiger plekje.
Terug naar boven Go down
http://iontach.actieforum.com
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin

Forumprofiel
Groep:

BerichtOnderwerp: Re: Berenvellen en blote voeten, met wit.   za jun 02, 2012 10:25 pm

'U kunt mij noemen Saphire.' Haar echte naam hier rond gooien was nou niet al te slim. Hoewel, ze praten via telepathie. Alleen Arnhar zou haar horen. 'Mijn moeder adviseerde je te zoeken en om hulp te vragen.' Welke jongeman zou wilde nou geen vrouw helpen.

Toen ze bij de rustige plek aangekomen waren. Beantwoorden ze Arnhars vraag. 'Ik ben de verloofde van keizer Tuaidh. Binnenkort trouw ik met hem.' Ze keek hem even serieus aan. 'Het moet ver komen worden, ik vraag je om jou hulp. Help mij ontsnappen uit Arivu, alsjeblieft.'
Terug naar boven Go down
Arnhar Arnith
Admin
Admin

Aantal berichten : 70
Waardering : 0

Forumprofiel
Ras: Halfgod(in)
Groep: Nacht

BerichtOnderwerp: Re: Berenvellen en blote voeten, met wit.   za jun 02, 2012 10:39 pm

Eerst was Arn aan het flirten, maar toen hij de naam Tuaidh hoorde werd hij zenuwachtig. Hij wist alles over de vrouw die voor hem stond. "Oh ja, natuurlijk. Saphire", zei hij nerveus. Zijn handen waren klam en hij wachtte tot Saphire was uitgesproken.
"Ik kan je helpen, maar op één voorwaarde: vertel niemand waar of wie ik ben." Hij keek serieus in het gezicht van Saphire en ging verder: "Ik en mijn mannen kunnen je bevrijden, maar enkel met een list. Wij mogen dan zeer goed opgeleid zijn, de Laoch worden serieus onderschat. Oké, doe deze vier dagen normaal en doe alles wat Tuaidh je beveelt. Op de avond van de derde dag zal ik het paleis binnensluipen en je ophalen. Dan vluchten we naar mijn kamp en zijn we vrij. Als ik niet kom, moet je je normaal gedragen en ga je niet naar me zoeken. Uiteindelijk zal ik je wel vinden. Wacht in je slaapkamer op me." Hij klopte op Saphire's schouder en zei: "Veel succes." Arn knipoogde en liep weg.

Maar een straat verder stond hem een vervelende verassing op te wachten. Twee Laoch schoten ijzeren kettingen en bonden Arn vast. De derde Laoch hield een verdovend middel tegen zijn mond en Arn viel bewusteloos neer. De drie Laoch namen hem mee naar het paleis en sloten hem op.
Terug naar boven Go down
http://iontach.actieforum.com
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin

Forumprofiel
Groep:

BerichtOnderwerp: Re: Berenvellen en blote voeten, met wit.   za jun 02, 2012 11:46 pm

Het was leuk te zien hoe een jongen van flirtbeest naar zenuwachtig vogeltje ging. Ze glimlachte kort en luisterde naar het antwoord.

'Ik zal je belonen als dit achter de rug is, bedankt alvast.' Wat ze hem ging schenken wist ze nog niet maar dat zou wel komen als de tij daar was. 'Ik zal me normaal gedragen, niemand zal wat merken. Wees voorzichtig Arnhar. Tot weerziens.'
Die knipoog van hem was misschien wat brutaal maar ach. Hij wilde haar helpen dat was het belangrijkste.

Saphire keek Arnhar na en vertrok even later zelf ook. Terwijl ze liep wierp ze dreigende blikken naar starende mensen. Ze was dan wel de verloofde van de keizer, maar dan hoefde ze haar niet aan te gapen.
Zo snel als mogelijk was, liep Saphire terug naar het paleis.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Berenvellen en blote voeten, met wit.   

Terug naar boven Go down

Berenvellen en blote voeten, met wit.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [LET OP!] Tweede gymles!
» De gymzaal binnen
» I Feel Lost..
» First Love..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Iontach :: Wereld :: Iontach-gebieden :: De Luchtige Landen :: Het Arivu-gebergte/ Het Godenrijk :: De Arnith-
Ga naar: