Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Iontach is een RPG waar je in de huid kruipt van een, door jouw bedacht, personage. Kies uit vele rassen en verken de wereld van Iontach.
 
WikiIndexHomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates
gratis forum

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 72. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 12:07 am.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Seizoen
Lente Een nieuwe dag, een nieuwe start Iontachlenteklein
  • Huidig seizoen: Bloeiseizoen
Laatste onderwerpen
» Een nieuwe jacht
Een nieuwe dag, een nieuwe start Emptyvan Mirima za maa 30, 2013 11:51 pm

» Wat je vind mag je houden
Een nieuwe dag, een nieuwe start Emptyvan Mirima zo maa 03, 2013 7:42 pm

» Nieuw leven
Een nieuwe dag, een nieuwe start Emptyvan NPC za feb 23, 2013 2:21 pm

» Voor de storm begint
Een nieuwe dag, een nieuwe start Emptyvan Arnhar Arnith za feb 23, 2013 2:06 pm

» Het Offtopic
Een nieuwe dag, een nieuwe start Emptyvan Lysilla Starnallo ma feb 11, 2013 3:33 pm

» Het Warme Winterfestival
Een nieuwe dag, een nieuwe start Emptyvan Mirima za jan 05, 2013 4:55 pm

Statistieken
We hebben 37 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is hito

Alle gebruikers hebben in totaal 943 berichten geplaatst in 114 onderwerpen
Maanfase

 

 Een nieuwe dag, een nieuwe start

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hymnae Arihan

Hymnae Arihan


Aantal berichten : 108
Waardering : 2
Lid sinds : 22-02-12

Forumprofiel
Ras: Woudelf
Groep:

Een nieuwe dag, een nieuwe start Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuwe dag, een nieuwe start   Een nieuwe dag, een nieuwe start Emptyma sep 10, 2012 4:33 pm

De laatste dagen waren niet makkelijk geweest voor Hymnae. Haar hele familie was vermoord of gesneuveld in de strijd en de oeroude boom van Tawelu was omgevallen. Het was allemaal teveel voor Hymnae en de geest van Tirgh wilde maar niet uit haar hoofd gaan. Steeds dacht Hymnae erover om terug te gaan en de overlevenden te vermoorden, maar dan kwam de echte Hymnae weer in haar op en wilde ze niets liever dan het verleden achter haar te laten en een nieuw leven op te bouwen.

De jonge vrouw was van plan om naar de Arihanstam te verhuizen. Velen van Yúcatan's krijgers waren gestorven door het moeraswater, maar de wijze leider wilde niets liever dan zijn zusterstam te helpen in tijden van nood.

De eerste zonnestralen schenen door de grote bomen en schenen op de woudelfin in de kano. Hymnae had meer dan een dag gereisd en even was ze bang dat ze de Grote Rivier niet meer zou terugvinden. Gelukkig vond ze de juiste zijrivier en voer ze over de magische wateren. Hymnae keek in het water en zag de grote wallen onder haar ogen en de hongerige blik in haar ogen. Alles wees erop dat Hymnae een wrak was.

De eerste hutten kwamen in zicht en Hymnae sprong uit de kano. Voorzichtig liep ze door het dorp en boog voor Yúcatan's troon. "Zoals beloofd", zei ze, "U helpt mijn stam en ik dien uw stam." Yúcatan glimlachte en antwoordde: "Hymnae Annwyl, ik heb uw woorden goed ontvangen en ze aanvaard en ik ben naar Tawelu gereisd om uw familie te helpen, maar Erlmoor was sterker en verwoestte alles en iedereen. Gelukkig ben ik met mijn grootste krijgers kunnen ontkomen en ben ik meteen teruggekomen als een lafaard. Ik heb mijn belofte verbroken, dus neem ik u niet als dienaar." Hymnae keek verbaasd op en knikte verstomd. De man stond op en zei: "Hymnae, vanaf nu ben je niet meer Hymnae Annwyl, maar heet je Hymna Arihan, Vrouwe van de Grote Rivier, van Aru." Hymnae, of nu Hymna, was dolgelukkig en sprong op Yúcatan. Na een lange omhelzing liet ze los en bloosde ze. Snel boog ze weer en vroeg: "Kan ik uw mannen lenen om een hut te bouwen?" De leider knikte en ging weer zitten. Hymna liep van het verhoog en huppelde vrolijk rond tussen de hutten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://iontach.actieforum.com
 
Een nieuwe dag, een nieuwe start
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een nieuwe jacht
» De knuffel en zijn nieuwe begin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Iontach :: Wereld :: Iontach-gebieden :: De Groene Landen :: Gúl Vanu :: Aru-
Ga naar: