Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Iontach is een RPG waar je in de huid kruipt van een, door jouw bedacht, personage. Kies uit vele rassen en verken de wereld van Iontach.
 
WikiIndexHomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates
gratis forum

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 72. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 12:07 am.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Seizoen
Lente Brenin verslaat Hymnae - Pagina 2 Iontachlenteklein
  • Huidig seizoen: Bloeiseizoen
Laatste onderwerpen
» Een nieuwe jacht
Brenin verslaat Hymnae - Pagina 2 Emptyvan Mirima za maa 30, 2013 11:51 pm

» Wat je vind mag je houden
Brenin verslaat Hymnae - Pagina 2 Emptyvan Mirima zo maa 03, 2013 7:42 pm

» Nieuw leven
Brenin verslaat Hymnae - Pagina 2 Emptyvan NPC za feb 23, 2013 2:21 pm

» Voor de storm begint
Brenin verslaat Hymnae - Pagina 2 Emptyvan Arnhar Arnith za feb 23, 2013 2:06 pm

» Het Offtopic
Brenin verslaat Hymnae - Pagina 2 Emptyvan Lysilla Starnallo ma feb 11, 2013 3:33 pm

» Het Warme Winterfestival
Brenin verslaat Hymnae - Pagina 2 Emptyvan Mirima za jan 05, 2013 4:55 pm

Statistieken
We hebben 37 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is hito

Alle gebruikers hebben in totaal 943 berichten geplaatst in 114 onderwerpen
Maanfase

 

 Brenin verslaat Hymnae

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hymnae Arihan

Hymnae Arihan


Aantal berichten : 108
Waardering : 2
Lid sinds : 22-02-12

Forumprofiel
Ras: Woudelf
Groep:

Brenin verslaat Hymnae - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brenin verslaat Hymnae   Brenin verslaat Hymnae - Pagina 2 Emptyvr maa 23, 2012 7:45 pm

Hymnae keek eerst even toe hoe Mirima het huilende meisje zou aanpakken, maar toen ze er niet uit kwam stond Hymnae recht om te helpen. "Mirima, liefje, ik zal je even helpen." Ze nam Nerwen weer over en wiegde haar zachtjes heen en weer. "Je doet het al heel goed", zei Hymnae. Aan wie het was gericht? De twee meisjes waren geweldig. Mirima kon goed omgaan met kleine meisjes en Nerwen had nog geen enkel slecht gedrag getoond. Ze moest alleen nog maar leren dat niezen normaal was.
De woudelfin stapte terug naar het bankje en liet een beetje plek open. "Kom je naast me zitten, Mirima? Dan kan ik je misschien wat bijleren over baby'tjes." Met een glimlachje keek ze naar haar leerlinge en wachtte op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://iontach.actieforum.com
Mirima

Mirima


Aantal berichten : 81
Waardering : 0
Lid sinds : 06-03-12

Forumprofiel
Ras: Woudelf
Groep:

Brenin verslaat Hymnae - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brenin verslaat Hymnae   Brenin verslaat Hymnae - Pagina 2 Emptyvr maa 23, 2012 9:04 pm

Trots, dat was te lezen op gezicht van Mirima. Ze deed het goed en dat kon die Gubatan lekker niet zeggen. Ze keek dan ook even uitdagend naar de laatst genoemde. Stomme Gubatan.
Trots nam Mirima plaats naast Hymnae. Maar haar blik veranderde toen ze naar Vie keek. Zelfs als ze huilde was ze schattig. Maar toch zou het fijn zijn als Vie ophield met huilen. Het begon zeer te doen aan haar oren.
'Ja dat wil ik wel, maar dus... Hoe krijg je haar nou stil? Praten, wiegen?'


Terug naar boven Ga naar beneden
Hymnae Arihan

Hymnae Arihan


Aantal berichten : 108
Waardering : 2
Lid sinds : 22-02-12

Forumprofiel
Ras: Woudelf
Groep:

Brenin verslaat Hymnae - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brenin verslaat Hymnae   Brenin verslaat Hymnae - Pagina 2 Emptyzo apr 01, 2012 8:21 am

Hymnae schonk een vriendelijke glimlach aan de baby en nam haar van Mirima over. "Ik heb zelf nog nooit een baby gehad, maar m'n geneeskunde helpt me wel." Hymnae schoof het dekentje wat beter zodat het kleintje geen kou zou vatten en kietelde toen het kleintje onder haar kin. "Zorg er altijd voor dat het hoofdje wordt ondersteund en wiegen helpt inderdaad. Misschien is ze ook een beetje moe van deze dag. Zullen we maar naar binnen gaan en een goede kamer zoeken. Brenin heeft mijn bureau waarschijnlijk in beslag genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://iontach.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Brenin verslaat Hymnae - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brenin verslaat Hymnae   Brenin verslaat Hymnae - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Brenin verslaat Hymnae
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In de cel van Brenin..
» Hymnae's wondere natuurwereld
» De terugkeer van Hymnae Annwyl

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Iontach :: Drayocht :: Schoolterrein :: De Poort-
Ga naar: