Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Iontach is een RPG waar je in de huid kruipt van een, door jouw bedacht, personage. Kies uit vele rassen en verken de wereld van Iontach.
 
WikiIndexHomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates
gratis forum

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 72. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 12:07 am.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Seizoen
Lente Hearp bij de poort. Iontachlenteklein
  • Huidig seizoen: Bloeiseizoen
Laatste onderwerpen
» Een nieuwe jacht
Hearp bij de poort. Emptyvan Mirima za maa 30, 2013 11:51 pm

» Wat je vind mag je houden
Hearp bij de poort. Emptyvan Mirima zo maa 03, 2013 7:42 pm

» Nieuw leven
Hearp bij de poort. Emptyvan NPC za feb 23, 2013 2:21 pm

» Voor de storm begint
Hearp bij de poort. Emptyvan Arnhar Arnith za feb 23, 2013 2:06 pm

» Het Offtopic
Hearp bij de poort. Emptyvan Lysilla Starnallo ma feb 11, 2013 3:33 pm

» Het Warme Winterfestival
Hearp bij de poort. Emptyvan Mirima za jan 05, 2013 4:55 pm

Statistieken
We hebben 37 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is hito

Alle gebruikers hebben in totaal 943 berichten geplaatst in 114 onderwerpen
Maanfase

 

 Hearp bij de poort.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Illuos

Illuos


Aantal berichten : 10
Waardering : 0
Lid sinds : 21-03-12

Forumprofiel
Ras: Ent
Groep:

Hearp bij de poort. Empty
BerichtOnderwerp: Hearp bij de poort.   Hearp bij de poort. Emptyma apr 02, 2012 5:53 am

Hearp was er...
Eindelijk! Na ver reizen is hij er..
Hearp luide de koeienbel voor antwoord...
Was hij goed genoeg voor een baantje..?


Laatst aangepast door Illuos op di apr 03, 2012 5:35 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
NPC2

avatar


Aantal berichten : 4
Waardering : 0
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Kruisling
Groep:

Hearp bij de poort. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hearp bij de poort.   Hearp bij de poort. Emptyma apr 02, 2012 1:38 pm

Off: Npc2 speelt een van de wachters van Speire.


Gouden glimmende bel? Wat een rare term, Speire had geen goud glimmende bel, misschien bedoelde hij wel de koeienbel die er af en toe hing.[1]
De landelf Byre opende een kleine deur in de poort en keek wie er voor stond. Een boom? Hij sloot de kleine deur weer en opende de grote deur. Ah een ent.
'U bent bij de poort van Speire, waar komt u voor?' Vroeg de landelf aan de grote ent. Werkelijk, een ent hier? Hij vroeg zich af waarom.

Dat de grote poort open stond maakte niet uit, de ent zou toch nog niet binnen kunnen komen het magische schild was nog altijd actief.

[1] We zitten wel in de middeleeuwen he Wink

Off: En de volgende keer zou ik graag 5 volle regels zien. Zo hebben andere posters wat meer om over terug te posten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Illuos

Illuos


Aantal berichten : 10
Waardering : 0
Lid sinds : 21-03-12

Forumprofiel
Ras: Ent
Groep:

Hearp bij de poort. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hearp bij de poort.   Hearp bij de poort. Emptyma apr 02, 2012 3:52 pm

Off: Ik bedoelde inderdaad de koeienbel Razz Dus ik verander dat zo wel [I]


'Hallo meneer,
ik kom uit het verre Crann voor werk.' zei Hearp
'Ik zoek een namelijk een baan als bijvoorbeeld conciërge' voegde hij er aan toe 'want ik heb een opleiding gedaan voor zo iets vroeger'
'Dus... mag ik misschien naar de directeur.. Ik weet dat je denk dat ik er niet door kan maar ik kan me verkleinen als een gemiddeld mens met een drankje' voegde hij er aan toe en haalde een flesje uit zijn zak. 'Ik laat het wel even zien' en hij dronk het half leeg en toen was hij zo groot als een gemiddeld mens. 'Ow ik ben me vergeten voor te stellen.. Ik ben Hearp Haidunaisa. Aangenaam.' zei hij daarna
Terug naar boven Ga naar beneden
NPC2

avatar


Aantal berichten : 4
Waardering : 0
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Kruisling
Groep:

Hearp bij de poort. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hearp bij de poort.   Hearp bij de poort. Emptyma apr 02, 2012 7:10 pm

Werk? Een ent die werk zocht op een school. Misschien kon hij wel als tuinman dienen, hij paste daar wel. Een grimas.
Byre keek even verbaasd naar de ent. 'U heeft een opleiding tot conciërge gehad? Heeft u daar papieren van?' Byre geloofde heus niet alles.

Hij wilde naar het schoolhoofd? 'Heeft u een afspraak met het schoohoofd?' Ondertussen maakte hij contact met laatst genoemde, misschien zou hij door mogen lopen.
Ah zo was de ent inderdaad kleiner, het was een stuk prettiger zo.

Terug naar boven Ga naar beneden
Illuos

Illuos


Aantal berichten : 10
Waardering : 0
Lid sinds : 21-03-12

Forumprofiel
Ras: Ent
Groep:

Hearp bij de poort. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hearp bij de poort.   Hearp bij de poort. Emptydi apr 03, 2012 5:48 am

'Ik heb echt wel papieren' zei hij
hij liet een grote rol perkament zien en gaf het aan de elf.
'Lees maar goed door' zei hij daarna weer
Oh, ja.. Als het goed is had ik een afspraak maar ik weet dit niet zeker.
De ent leek zichtbaar te denken als of hij vragen wou voor een spoed afspraak in verband met dat de ent niet zo rijk meer is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noroëlle Matha
Admin
Admin
Noroëlle Matha


Aantal berichten : 41
Waardering : 0
Lid sinds : 22-03-12

Forumprofiel
Ras: Fee
Groep:

Hearp bij de poort. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hearp bij de poort.   Hearp bij de poort. Emptywo apr 04, 2012 3:30 pm

Een grote ent voor de deur die naar werk zocht? Vreemd, ze wist niet dat enten geld nodig hadden. Laat staan een baan zochten.
Nou ja als de mannen het niet konden oplossen kwam zij wel. Wat was een man toch zonder vrouw. Grinnik.

Noroëlle verscheen niet veel later bij de poort, ze was er in een flits. En bekeek de persoon die voor de poort stond.
Grote ent? Nou zo groot vond ze hem niet. 'Aangenaam ik ben dame Matha, het schoolhoofd van Speire.' Ze glimlachte de ent vriendelijk toe. 'Ik had vernomen dat u naar een baan zocht?'
Terwijl ze wachtte kreeg ze de papieren in handen. Ze las ze niet maar hield ze alleen vast. Ze zou eerst naar de ent luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illuos

Illuos


Aantal berichten : 10
Waardering : 0
Lid sinds : 21-03-12

Forumprofiel
Ras: Ent
Groep:

Hearp bij de poort. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hearp bij de poort.   Hearp bij de poort. Emptywo apr 04, 2012 3:58 pm

Hearp keek verbaasd toen hij de elf zag en zei: 'Meteen al hier, Dat is vlug.'
'Maar ja... doet het niet toe.. Ik ben Hearp .. Hearp Haidunaisa. Aangenaam!'
Hij bekeek de elf weer heel precies..
'Mag ik misschien een baan krijgen.. Ik houd van tuinen.. En ik zoek wat waarmee ik mijn tijd kan
verdrijven' zei hij toen weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noroëlle Matha
Admin
Admin
Noroëlle Matha


Aantal berichten : 41
Waardering : 0
Lid sinds : 22-03-12

Forumprofiel
Ras: Fee
Groep:

Hearp bij de poort. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hearp bij de poort.   Hearp bij de poort. Emptywo apr 04, 2012 7:53 pm

De fee glimlachte opnieuw, natuurlijk was ze snel hier, je kon enten niet laten wachten, het waren bijzondere wezens.

'Tuinen? Hij wilde conciërge worden..' Noroëlle hoorde Byre mompelen. Ze liet hem maar.
'Meneer Haidunaisa, zullen we ons gesprek voortzetten in mijn kantoor? Dan kan ik u wat vragen stellen en wellicht bent u dan de geschikte kandidaat.' Alweer zo'n warme glimlach.
Noroëlle legde het schild bij de poort neer en nodigde de ent uit binnen te komen.
'Ik wil niet onbeleefd zijn maar kunt u trap lopen?' Als het niet kon zou Noroëlle wel een ander kantoortje zoeken op de begane grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illuos

Illuos


Aantal berichten : 10
Waardering : 0
Lid sinds : 21-03-12

Forumprofiel
Ras: Ent
Groep:

Hearp bij de poort. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hearp bij de poort.   Hearp bij de poort. Emptydo apr 05, 2012 6:05 am

Off: Een conciërge kan ook wat met tuinen omgaan / doen hoor? [I]

De ent was vrolijk, dat zag je zo en daarom
lachte hij weer voor de zoveelste keer.
'Oke, Ik kan wel tegen de binnenlucht' glimlachte de ent.
Hij was al van plan om te komen tot dat hij moest antwoorden:
'Ja, Dat kan ik wel hoor'
Terug naar boven Ga naar beneden
Noroëlle Matha
Admin
Admin
Noroëlle Matha


Aantal berichten : 41
Waardering : 0
Lid sinds : 22-03-12

Forumprofiel
Ras: Fee
Groep:

Hearp bij de poort. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hearp bij de poort.   Hearp bij de poort. Emptydo apr 05, 2012 8:05 pm

Off: sterker nog vroeger hadden ze nog geen conciërges, dat is iets van deze tijd niet van de middeleeuwen Wink


Fee en ent liepen over het terrein en beklommen een trap. Ze liepen nog een stuk gang door en toen waren ze bij haar kantoor. Snel wierp ze een illusie op. De troep die er lag werd niet gezien door de ent.
'Kom binnen,' glimlach.
Noroëlle liep verder haar kantoor in en ging zitten op haar bureau. Enten konden namelijk niet zitten en Noroëlle wilde toch een beetje op gelijke hoogte blijven.

'Wat heeft u te bieden voor de school Speire? Wat maakt u de beste keus?'

Off2: Alsjeblieft meer inhoud (regels) in de post, ik kan wel goed reageren er op maar anderen zullen er moeite mee hebben Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Illuos

Illuos


Aantal berichten : 10
Waardering : 0
Lid sinds : 21-03-12

Forumprofiel
Ras: Ent
Groep:

Hearp bij de poort. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hearp bij de poort.   Hearp bij de poort. Emptyzo apr 08, 2012 5:51 am

De Ent liep dus haar achterna.
Tot dat ze bij een kantoor waren.
Hearp had moeite om in de deur te komen maar het lukte!
Hearp liep mee naar binnen en ging staan bij het bureau.
Hij zag aan dame Matha dat ze op de zelfde hoogste wou blijven.

'Ik kan heel veel met tuinen. En ik kan goed leerlingen helpen met dingen. Dus ik wil graag een helpende tuinman zijn. Iemand die leerlingen helpt en de tuinen beheert en maakt'
Terug naar boven Ga naar beneden
Noroëlle Matha
Admin
Admin
Noroëlle Matha


Aantal berichten : 41
Waardering : 0
Lid sinds : 22-03-12

Forumprofiel
Ras: Fee
Groep:

Hearp bij de poort. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hearp bij de poort.   Hearp bij de poort. Emptyvr apr 13, 2012 11:16 pm

'Bent u vroeger al tuinman geweest? Of word dit u eerste keer.?' Misschien had hij hier voor al een baan gehad, misschien deed hij het wel als hobby. Wat het ook was Noroëlle wilde het graag weten.

'U zei leerlingen helpen? Met wat precies.' Tuurlijk de man mocht best leerlingen helpen, maar ze wilde dan wel graag weten op wat voorn manier hij dat deed. Elk kind was immers anders en had dan ook andere hulp nodig. Noroëlle wist niet zeker of deze ent dat zou kunnen. Vragen kon dus nooit kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illuos

Illuos


Aantal berichten : 10
Waardering : 0
Lid sinds : 21-03-12

Forumprofiel
Ras: Ent
Groep:

Hearp bij de poort. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hearp bij de poort.   Hearp bij de poort. Emptyza apr 14, 2012 5:28 am

'Nee, ik deed het als hobby.. ik houd veel van tuinen snap je' Hij had
een brede glimlach toen hij dat moest vertellen.

'Ik help ze onder anderen met problemen...
Ik heb veel wijze lessen in mijn hoofd en kan daardoor veel antwoorden geven over lastige situatie's Dus dat is erg fijn voor zowat alle leerlingen'
Hoe dan ook Hearp wist niet hoe ze op deze vraag kwam maar het was vast voor wat nuttig's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noroëlle Matha
Admin
Admin
Noroëlle Matha


Aantal berichten : 41
Waardering : 0
Lid sinds : 22-03-12

Forumprofiel
Ras: Fee
Groep:

Hearp bij de poort. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hearp bij de poort.   Hearp bij de poort. Emptydo apr 19, 2012 10:57 am

Snap je... Wat onbeleefd, ze was schoolhoofd ze behoorde met u aangesproken te worden. Ze zag het deze keer door de vingers maar gebeurde het weer dan kon de ent fluiten naar de baan. Konden enten eigenlijk wel fluiten? Nou ja hij zou de baan dan iedergeval niet krijgen.

Van buiten af was het niet de merken dat Noroëlle daar over dacht, ze luisterde naar de ent maar dacht ook na.

'Stel er komt een meisje naar u toe, dat meisje verteld over de gemene leraar die haar een laag cijfer gaf. Ze huilt en weet niet hoe ze dit aan haar ouders moet vertellen.' Ze nam even een adem pauze. 'Wat voor advies geeft u dan aan haar?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hearp bij de poort. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hearp bij de poort.   Hearp bij de poort. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hearp bij de poort.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De poort
» Bij de plek waar Hearp stond

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Iontach :: Speire :: Buiten :: Schoolterrein :: De muur-
Ga naar: