Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Iontach is een RPG waar je in de huid kruipt van een, door jouw bedacht, personage. Kies uit vele rassen en verken de wereld van Iontach.
 
WikiIndexHomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates
gratis forum

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 72. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 12:07 am.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Seizoen
Lente Arivu: maak kennis met de hoge elfen - Pagina 2 Iontachlenteklein
  • Huidig seizoen: Bloeiseizoen
Laatste onderwerpen
» Een nieuwe jacht
Arivu: maak kennis met de hoge elfen - Pagina 2 Emptyvan Mirima za maa 30, 2013 11:51 pm

» Wat je vind mag je houden
Arivu: maak kennis met de hoge elfen - Pagina 2 Emptyvan Mirima zo maa 03, 2013 7:42 pm

» Nieuw leven
Arivu: maak kennis met de hoge elfen - Pagina 2 Emptyvan NPC za feb 23, 2013 2:21 pm

» Voor de storm begint
Arivu: maak kennis met de hoge elfen - Pagina 2 Emptyvan Arnhar Arnith za feb 23, 2013 2:06 pm

» Het Offtopic
Arivu: maak kennis met de hoge elfen - Pagina 2 Emptyvan Lysilla Starnallo ma feb 11, 2013 3:33 pm

» Het Warme Winterfestival
Arivu: maak kennis met de hoge elfen - Pagina 2 Emptyvan Mirima za jan 05, 2013 4:55 pm

Statistieken
We hebben 37 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is hito

Alle gebruikers hebben in totaal 943 berichten geplaatst in 114 onderwerpen
Maanfase

 

 Arivu: maak kennis met de hoge elfen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin
Silwyna


Aantal berichten : 173
Waardering : 4
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 5:40 pm

Geschrokken opende Saphire haar ogen. 'Moeder..' Saphire ging zitten in bed en bekeek de geest van haar moeder. Hoelang had ze haar al niet gezien, ze was bijna vergeten hoe ze klonk.
Saphire stapte uit bed en liet zich naar een stoel leiden. Verbaasd ging ze zitten. Wat deed haar moeder hier..
'Hoe vind ik Arnhar in vier dagen? Wie is hij hoe herken ik hem? Hoe kan ik uberhoud naar hem op zoek gaan ik kan hier niet weg.' En toen werd ze omhelst. Wat voelde dat heerlijk!
'Wat gebeurt er als ik wel trouw?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gonta
Funaccount
Gonta


Aantal berichten : 4
Waardering : 0
Lid sinds : 02-06-12

Forumprofiel
Ras:
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 6:32 pm

"De keizer laat je vast wel rondlopen in Arivu", begon ze. "Arnhar heeft lang wit haar, een wit hemd, een broek van dierenvellen en hij draagt geen schoenen." Gonta vertelde precies wat ze had gezien en wreef toen over het hoofd van haar kind. "Je bent prachtig geworden, Silwyna."
Gonta zuchtte: "Ik kan niet vertellen wat er gebeurd als je wel trouwt. Maar doe het gewoon niet. Vlucht voor de vierde dag met Arnhar naar de grote wouden." Gonta gaf nog een kus op Silwyna's hoofd en loste toen in het niets op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silwyna
Code-Admin
Code-Admin
Silwyna


Aantal berichten : 173
Waardering : 4
Lid sinds : 19-02-12

Forumprofiel
Ras: Maanelf
Groep:

Arivu: maak kennis met de hoge elfen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 7:10 pm

Wit en wit hadden ze hier allemaal maar dieren vellen en blote voeten moesten wel te vinden zijn.
Ze glimlachte naar haar moeder. 'Ik heb je gemist mam.' Dat meende ze. Ze had het al die jaren zonder haar moeten. Elke dag miste ze haar wel.

'Ik zal opzoek gaan naar Arnhar, en samen met hem vluchten. Ik wil hier echt weg.' Morgen zou ze opzoek gaan naar die Arnhar. Als haar moeder zei dat hij haar zou helpen geloofde ze dat. 'Tot ziens mam.' En weg was ze.
Even bleef Saphire nog zitten, nadenkend wat haar moeder had verteld. Later stapte ze weer in bed en viel in een rustige slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Arivu: maak kennis met de hoge elfen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arivu: maak kennis met de hoge elfen   Arivu: maak kennis met de hoge elfen - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Arivu: maak kennis met de hoge elfen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe maak ik een volledige karakterkaart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Iontach :: Wereld :: Iontach-gebieden :: De Luchtige Landen :: Het Arivu-gebergte/ Het Godenrijk :: De Arnith-
Ga naar: