Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Iontach is een RPG waar je in de huid kruipt van een, door jouw bedacht, personage. Kies uit vele rassen en verken de wereld van Iontach.
 
WikiIndexHomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates
gratis forum

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 72. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 12:07 am.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Seizoen
Lente De verleiding van Tirgh Iontachlenteklein
  • Huidig seizoen: Bloeiseizoen
Laatste onderwerpen
» Een nieuwe jacht
De verleiding van Tirgh Emptyvan Mirima za maa 30, 2013 11:51 pm

» Wat je vind mag je houden
De verleiding van Tirgh Emptyvan Mirima zo maa 03, 2013 7:42 pm

» Nieuw leven
De verleiding van Tirgh Emptyvan NPC za feb 23, 2013 2:21 pm

» Voor de storm begint
De verleiding van Tirgh Emptyvan Arnhar Arnith za feb 23, 2013 2:06 pm

» Het Offtopic
De verleiding van Tirgh Emptyvan Lysilla Starnallo ma feb 11, 2013 3:33 pm

» Het Warme Winterfestival
De verleiding van Tirgh Emptyvan Mirima za jan 05, 2013 4:55 pm

Statistieken
We hebben 37 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is hito

Alle gebruikers hebben in totaal 943 berichten geplaatst in 114 onderwerpen
Maanfase

 

 De verleiding van Tirgh

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hymnae Arihan

Hymnae Arihan


Aantal berichten : 108
Waardering : 2
Lid sinds : 22-02-12

Forumprofiel
Ras: Woudelf
Groep:

De verleiding van Tirgh Empty
BerichtOnderwerp: De verleiding van Tirgh   De verleiding van Tirgh Emptywo jul 18, 2012 4:14 pm

De nacht viel en Hymnae zat op een bankje met haar prachtige baby. Het meisje lag in een diepe slaap, maar Hymnae keek naar de maan die al twintig lange jaren niet meer scheen. Ze dacht na over wat er allemaal was gebeurt. De arme maanelfin moest met de keizer van Iontach trouwen. Het meisje had haar vrijheid, haar familie en haar thuis verloren op één dag. Hymnae wilde haar redden, maar dat durfde ze niet.

Opeens kleurde de hemel rood en voor Hymnae verscheen een zwarte storm. Uit de storm kwam een lange man met zwart haar en een baard. Hij droeg een lang zwart gewaad met rode tekeningen over de dood. Hij ging naar Hymnae toe en zei: "Aangenaam kennismaking Hymnae Annwyl. Ik ben Tirgh, de dodengod." Hymnae keek angstig naar de dodengod en zei: "Ga weg! Je bent gevaarlijk!" Tirgh keek beledigd naar Hymnae en zei: "Heb ik dan al iets slechts gedaan? Nee. Ik wil enkel je vriend zijn, meer niet."

De kille man liep heen en weer en ging verder: "Zeg, was jij niet die vriendin van Gubatan?" vroeg hij. Hymnae knikte. "Want hij lijkt zich niet zo om jou te bekommeren." Hij toverde een zwarte wolk tevoorschijn en liet Gubatan zien die in Tawelu op zijn troon zat en woudelfen liet buigen voor hem. "Volgens mij geeft hij meer om z'n macht dan om jou. Wil je hem niet het liefst laten verdwijnen?" vroeg hij met een grijns op zijn gezicht. Hymnae trok haar schouders op en zei: "Nou, ik weet niet. Hij lijkt me zo aardig." "Maar dat is hij niet", vulde Tirgh aan.

"Ik doe een voorstel", zei Tirgh. "Als jij Gubatan voor me vermoord en mij vereerd dan zul je alle macht hebben die je wilt en ben jij de heerseres van Tawelu. Dat klinkt toch goed." Tirgh stak zijn hand uit naar Hymnae. Hymnae knikte steeds overtuigender en zei toen: "Ja, Gubatan wilde gewoon de troon, niet mij. Ik zal hem doden en heersen over Tawelu." Hymnae stond op en schudde Tirgh's hand. zwarte rook omsingelde Hymnae. Haar ogen werden donker en bloeddorstig. Haar haar werd zwart en haar lippen werden kleurloos. Ze had een deal met de god van de doden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://iontach.actieforum.com
 
De verleiding van Tirgh
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Iontach :: Drayocht :: Schoolterrein :: Tuinen-
Ga naar: