Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Iontach is een RPG waar je in de huid kruipt van een, door jouw bedacht, personage. Kies uit vele rassen en verken de wereld van Iontach.
 
WikiIndexHomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates
gratis forum

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 72. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 12:07 am.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Seizoen
Lente Het nieuwtje Iontachlenteklein
  • Huidig seizoen: Bloeiseizoen
Laatste onderwerpen
» Een nieuwe jacht
Het nieuwtje Emptyvan Mirima za maa 30, 2013 11:51 pm

» Wat je vind mag je houden
Het nieuwtje Emptyvan Mirima zo maa 03, 2013 7:42 pm

» Nieuw leven
Het nieuwtje Emptyvan NPC za feb 23, 2013 2:21 pm

» Voor de storm begint
Het nieuwtje Emptyvan Arnhar Arnith za feb 23, 2013 2:06 pm

» Het Offtopic
Het nieuwtje Emptyvan Lysilla Starnallo ma feb 11, 2013 3:33 pm

» Het Warme Winterfestival
Het nieuwtje Emptyvan Mirima za jan 05, 2013 4:55 pm

Statistieken
We hebben 37 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is hito

Alle gebruikers hebben in totaal 943 berichten geplaatst in 114 onderwerpen
Maanfase

 

 Het nieuwtje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Wosble

avatar


Aantal berichten : 16
Waardering : -1
Lid sinds : 30-07-12

Forumprofiel
Ras: Landelf
Groep:

Het nieuwtje Empty
BerichtOnderwerp: Het nieuwtje   Het nieuwtje Emptyvr aug 03, 2012 12:18 pm

Wosble pakte zijn dolk uit zijn tas en voor de zeker ook zijn schepje, bedankte de elf en ging op weg. 'De deur door... links af, bordje directeur, ah daar!'
hij klopte aan en wachte even en kwam toen binnen.
'Meneer eh... de directeur, de wachter zei dat ik hierheen moest komen. Eeeehhh, moet ik hier ook mijn formulieren afgeven?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenin Parthonax

Brenin Parthonax


Aantal berichten : 40
Waardering : 0
Lid sinds : 18-03-12

Forumprofiel
Ras: Weerwolf
Groep:

Het nieuwtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwtje   Het nieuwtje Emptyvr aug 03, 2012 4:06 pm

Brenin las net een dik boek met het onderschrift 'Beheers je innerlijke wolf in een wip'. Op de voorkant stond een afgrijselijk grote wolf met bloeddoorlopen ogen en tanden zo scherp als grote dolken. Zodra hij geklop hoorde en hij 'Binnen!' riep stak hij een bladwijzer in het boek en sloeg het toe. Brenin ging recht zitten in zijn grote stoel en keek de jongen aan. "Je formulieren zouden handig zijn, jongeman", zei het schoolhoofd. Hij haalde een stuk perkament boven en vroeg: "Wat is je naam?" Brenin zette de punt van zijn veer op het perkament en wachtte tot de jongen zou antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wosble

avatar


Aantal berichten : 16
Waardering : -1
Lid sinds : 30-07-12

Forumprofiel
Ras: Landelf
Groep:

Het nieuwtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwtje   Het nieuwtje Emptyvr aug 03, 2012 6:22 pm

Toen de directeur zei dat zijn formulieren wel handig zouden zijn, pakte hij haastig zijn formulieren en gaf ze aan de directeur. Daarna vroeg de Directeur ook naar zijn naam.
'Flisteel, meneer. Wosble Flisteel,' zei hij. Opeens viel zijn oog op de directeurs zijn boek. 'Mag ik u naam ook weten meneer, en eh... mag ik zo brutaal zijn om te vragen of u een weerwolf bent?'
Opeens werd hij belaagt met een anstig gevoel, waarvan hij niet wist waar het vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenin Parthonax

Brenin Parthonax


Aantal berichten : 40
Waardering : 0
Lid sinds : 18-03-12

Forumprofiel
Ras: Weerwolf
Groep:

Het nieuwtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwtje   Het nieuwtje Emptyvr aug 03, 2012 8:09 pm

Brenin nam het formulier aan en nam het even door. Hij schreef enkele dingen op het stuk perkament en las toen verder. Ook de naam van de jongen schreef hij op. Verder schreef hij een vraagteken achter 'Vooropleiding'. Deze zou hij later vragen. Het was van belang dat hij die wist, want zo kon hij beslissen of de jongen bijlessen nodig had.
Brenin dopte de veerpunt in het inktpotje dat op de hoek van zijn bureau stond, en ging verder met de administratie. Bij het horen van wat de jongen zei, reageerde Brenin geschokt. "Excuseer?", zei hij, "U mag niet zo brutaal zijn om te vragen wat ik ben. Dat gaat u niets aan, net als mijn naam. Op school noemt u mij meneer of professor Parthonax. U mag gaan mijn heer Flisteel. Vraagt u maar aan een klassenoudste waar u moet zijn." Brenin borg het boek dat hij las op en schreef achter gedrag: 'Zeer brutaal.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wosble

avatar


Aantal berichten : 16
Waardering : -1
Lid sinds : 30-07-12

Forumprofiel
Ras: Landelf
Groep:

Het nieuwtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwtje   Het nieuwtje Emptyza aug 04, 2012 2:40 pm

Wosble wou nog net even vragen waarom proffesor ehhh... nogwates achter zijn gedrag 'zeer brutaal' zette, maar bedacht dat dat juist brutaal zou zijn en ging in plaats daarvan op zoek naar de klasseoudste.
Hij zwierf een tijd rond, maar kwam niemand tegen. Totdat hij weer bij de poort kwam en door een docent naar de jongenskamer werd gestuurd. 'Maar ik moet mijn klassenoudste vinden,' zei hij nog wanhopig, maar het mocht niet baden.
Toen hij bij de jongenskamer kwam zach hij tot zijn verbazing dat zijn bed al was opgemaakt.
'Oh, da's mooi, oké nu nog één ding, wie is de klassenoudste?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wosble

avatar


Aantal berichten : 16
Waardering : -1
Lid sinds : 30-07-12

Forumprofiel
Ras: Landelf
Groep:

Het nieuwtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwtje   Het nieuwtje Emptyvr aug 10, 2012 8:31 am

Wosble had een beetje geslapen, toen hij weer wakker werd en keek na het vervormde papiertje. 'Is kijken, ik denk dat ik het sportprofiel kies en...'
Opeens kwam een jongen naast hem staan en zei: 'Sportprofiel? Dat is wel handig.'
'Waarom?' vroeg Wosble.
'Heb je de geruchten niet gehoord?'
'Welke geruchten?'
'Die van Speire natuurlijk.'
'Wat is dat gerucht dan?'
'Dat Speire wordt belegerd door Tirgh en dat alle Speire leerlingen naar Drayocht komen.'
'Serieus?! Dat moet ik snel naar de directeur!'

Tijdens het sprinten door de gang bedacht hij dat hij Geschiedenis en talen, Klinische Magie en Geneeskunde en Wetenschappen er bij koos.

Hij vroeg aan een aantal mensen waar het kantoor van de directeur was.
'Van Brenin? Hier om de hoek.'
Hierop sprintte hij om de hoek en zag het kantoortje.
Hij klopte geduldig aan en wachtte een tijdje, totdat Brenin aan kwam lopen.
'Eh... Proffesor mag ik binnen komen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnhar Arnith
Admin
Admin
Arnhar Arnith


Aantal berichten : 70
Waardering : 0
Lid sinds : 01-06-12

Forumprofiel
Ras: Halfgod(in)
Groep: Nacht

Het nieuwtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwtje   Het nieuwtje Emptyvr aug 10, 2012 10:50 am

Dit topic is gesloten omdat er teveel fouten in staan; leraren worden aangesproken met meneer of professor en voornamen worden nooit gebruikt, achternamen zijn beleefder.
Speire is aan de andere kant van het continent, er is geen enkele kans dat een jonge leerling van Drayocht ook maar één klein gerucht hoort over Speire. Misschien kan je best eerst iets bespreken met je gezel (in dit geval ik dus) voor je je karakter dingen laat doen die invloed hebben op het hele verhaal. Veel succes nog Smile

Arnhar Arnith
Terug naar boven Ga naar beneden
https://iontach.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Het nieuwtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwtje   Het nieuwtje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het nieuwtje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Iontach :: Drayocht :: Hoofdgebouw :: Kantoortjes :: Kantoor Brenin-
Ga naar: