Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wij wensen je een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar, bezoeker.
Iontach
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Iontach is een RPG waar je in de huid kruipt van een, door jouw bedacht, personage. Kies uit vele rassen en verken de wereld van Iontach.
 
WikiIndexHomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Affiliates
gratis forum

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 72. Dit aantal is bereikt op ma jan 01, 2018 12:07 am.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Seizoen
Lente Het Warme Winterfestival en tijdelijke werken Iontachlenteklein
  • Huidig seizoen: Bloeiseizoen
Laatste onderwerpen
» Een nieuwe jacht
Het Warme Winterfestival en tijdelijke werken Emptyvan Mirima za maa 30, 2013 11:51 pm

» Wat je vind mag je houden
Het Warme Winterfestival en tijdelijke werken Emptyvan Mirima zo maa 03, 2013 7:42 pm

» Nieuw leven
Het Warme Winterfestival en tijdelijke werken Emptyvan NPC za feb 23, 2013 2:21 pm

» Voor de storm begint
Het Warme Winterfestival en tijdelijke werken Emptyvan Arnhar Arnith za feb 23, 2013 2:06 pm

» Het Offtopic
Het Warme Winterfestival en tijdelijke werken Emptyvan Lysilla Starnallo ma feb 11, 2013 3:33 pm

» Het Warme Winterfestival
Het Warme Winterfestival en tijdelijke werken Emptyvan Mirima za jan 05, 2013 4:55 pm

Statistieken
We hebben 37 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is hito

Alle gebruikers hebben in totaal 943 berichten geplaatst in 114 onderwerpen
Maanfase

 

 Het Warme Winterfestival en tijdelijke werken

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Arnhar Arnith
Admin
Admin
Arnhar Arnith


Aantal berichten : 70
Waardering : 0
Lid sinds : 01-06-12

Forumprofiel
Ras: Halfgod(in)
Groep: Nacht

Het Warme Winterfestival en tijdelijke werken Empty
BerichtOnderwerp: Het Warme Winterfestival en tijdelijke werken   Het Warme Winterfestival en tijdelijke werken Emptyvr dec 21, 2012 5:46 pm

Mijn liefste elfjes en andere creaturen,
Het is weer zo ver. Kerstmis komt er aan en natuurlijk vieren we dat ook op Iontach. Laat je karakter zijn of haar warmste gewaad aantrekken en kom naar het Plein van de Warme Lichtjes in Kurukal. Bestel een warm drankje of koop een heerlijk gebakje bij de duizenden marktkraampjes of koop een wintercadeau voor je ongeduldige vrouw of medestudent.

Al eeuwenlang organiseren de edelen van het geslacht Andari het grote Winterfestival. Huizen werden versierd met tientallen lampions en ambachtslieden stalden hun werk uit voor de duizenden festivalgangers. Ook dit jaar organiseert het geslacht van Andari, met name Ysolda Mel'Arun, dit grootse en vreugdevolle festival.

Op 25 december zal er een nieuw topic worden geopend op het Plein van de Warme Lichtjes te Kurukal. Het topic zal semi-IC zijn. Dat betekent dus dat je je karakter speelt, maar dat het karakter daarna niets meer van de gebeurtenissen herinnerd.* Wanneer het topic van start is gegaan mogen jullie volop reageren op het openingstopic. Het festival blijft de hele kerstvakantie doorlopen en dus hebben jullie genoeg kansen om jullie winter feestelijk te vieren op het festival. Alle topics moeten worden geplaatst op het Plein van de Warme Lichtjes, maar je mag je karakters ook in de nabije kroegen iets laten drinken of eten. rendeer

Er zal in de kerstvakantie een dag zijn dat het forum een tijdje zal worden gesloten. De reden hiervoor is dat er een fout is gebeurd en die moet ik weer gaan rechtzetten. Gelukkig zal het niet al te lang duren en in de tussentijd kan je misschien de wiki nog eens doorlezen (link: http://nl.iontach.wikia.com ). Ik zal later (waarschijnlijk in het weekend) een datum vastleggen zodat jullie niet in de war raken.

Als jullie nog vragen hebben mag je die hieronder stellen. Ik zal zoveel mogelijk vragen beantwoorden. Ik wens jullie al vast een prettige Kerst en een gelukkig Nieuwjaar. Nog veel plezier op het Warme Winterfestival.**
Met vriendelijke groeten van Arnhar santa

*Het kan zijn dat het nog wordt veranderd naar volledig IC, maar dat moet ik nog bespreken met Silwyna.
**Overal waar er jullie staat betekent dus Lysilla en Silwyna Razz


Laatst aangepast door Arnhar Arnith op zo dec 23, 2012 7:32 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://iontach.actieforum.com
Arnhar Arnith
Admin
Admin
Arnhar Arnith


Aantal berichten : 70
Waardering : 0
Lid sinds : 01-06-12

Forumprofiel
Ras: Halfgod(in)
Groep: Nacht

Het Warme Winterfestival en tijdelijke werken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Warme Winterfestival en tijdelijke werken   Het Warme Winterfestival en tijdelijke werken Emptyza dec 22, 2012 6:39 pm

Update:

Morgen, zondag 23 december 2012 vanaf 9 uur 's morgens, zal er niet kunnen worden gepost wegens onderhoud. Ik zal het forum tijdelijk sluiten (voor een dag dus) zodat ik rustig aan het forum kan werken zonder dat jullie moeilijkheden ervaren. In de tussentijd kan je, zoals hierboven beschreven, de wiki doorlezen of onze facebook-/twitter- en hyvespagina bezoeken.

Nog veel schrijfplezier
Arnhar
Terug naar boven Ga naar beneden
https://iontach.actieforum.com
 
Het Warme Winterfestival en tijdelijke werken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Warme Winterfestival

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Iontach :: Algemeen :: Mededelingen-
Ga naar: